I may be a little naive

Det bästa med att göra något annat än att jobba, är att jag får ha på mig vanliga kläder! ♥ Annars blir det mest jobbkläder och myskläder, så när det väl händer något annat får man ju passa på att piffa till sig lite extra. Såhär ser jag ut idag (nej, jag kan inte ta bilder där både kläderna och mitt ansikte syns ;)) :
120130
Jag vet inte vilken stad det är på linnet (ifall det är någon riktig) men på något sätt peppar det mig till att någon gång komma iväg på den där språkresan till
New York! :)
111115

Postat av: Frida

Snygga kläder, linnet är ju as fränt ju :) och snygg Bh du har hehe ;)

Den känns som New York tycker jag, hoppas att du kan komma iväg på den till hösten eller våren eller när du nu ska iväg :) Hoppas på att kunna vara barnvakt åt lill-lurven, i alla fall ett tag :)

2012-01-30 @ 21:48:19
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: