Just need you to follow

Nu är jag hemkommen från jobbet, och jag jobbar kväll i morgon också så jag kan vara uppe hur länge jag vill! Skönt! :)
Tidigare idag var dom här och tvättade balkongerna. "Men jag har ingen balkong så det behöver ju inte jag bry mig om" tänkte jag när jag såg lapparna.. Tjena! Jag kom ut ur duschen och hörde hur det lät och tänkte "vad är det här? Regnar det?" För det lät precis som att det ösregnade. Men så fick jag syn på en stor ställning och några gubbar utanför fönstret. Stackars Arwen blev väl vettskrämd när dom kom för han hade stuckit och gömt sig i sitt hus och stökat till en massa i buren.
Hur som helst så sprutade dom massa vatten på mina fönster... Så grannarna fick rena balkonger, och jag fick smutsiga fönster. Tack så mycket!

Nu har Arwen i alla fall fått vara ute och springa lite (eller är just nu rättare sagt). Jag hann inte med det innan jobbet. Han är helt tokig när han har varit i buren en hel dag och kommer ut. Han springer som en idiot fram och tillbaka på mattan och det sprätter i kroppen på honom så han hoppar och liksom flyger fram! Han har börjat förstå sig på aktiveringsbollen nu också och det är så himla kul att titta på honom när han jagar den. :)
120127
Ifall någon undrar så lägger man något gott i bollen, och som ni ser finns det ett justerbart hål i den så man kan göra det svårare när djuret i fråga förstått hur man ska bära sig åt för att få ut det goda. 
111115

Postat av: Frida

Söt och duktig han är :) Har han bajsat på mattan? De ser så ut :P

2012-01-28 @ 12:13:43
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Stackars lilla Arwen. Tänk att inte kunna fly från något som låter livsfarligt.

2012-01-28 @ 12:18:42
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja det är jättekul! :) Känns bra!

2012-01-29 @ 19:54:02
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Åh, vad bra. För det är ju kolhydrater i precis allt! (i stort sett i alla fall)

Så nu vet jag att jag ska baka bröd med glutenfritt mjöl :) THANK YOU!

2012-01-30 @ 08:36:55
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: