You relly got me feeling the feeling

Hellu! Dagens planer gick sådär.. Julgrejerna åkte ner, men när jag öppnade kartongen till en utav de elektriska ljusstakarna var det en spindel i den! Jag skrek till (stackars Arwen) och hoppade upp i soffan. När jag samlat mig hämtade jag dammsugaren och öppnade försiktigt kartongen igen med hjälp av dammsugaren, men då var det lilla äcklet borta! Den kom fram sen igen, långt uppe på väggen, och klätrade sakta men säkert mot datorn. Slår vad om att den suttit någonstans och kollat på mig, sett att jag sitter vid datorn ibland och tänkte anfalla mig! Tur att Fadde kom strax efter så han kunde ta bort den :)

Dammsugade förresten upp två spindlar i köket också! Jag önskar egentligen att man kunde utrota spindlarna, men okej om dom tycker att dom gör någon nytta i den här världen och så gärna vill leva, dom kanske tycker att jag är helt dum i huvudet som inte förstår hur fantastiska dom är. Och (faktiskt) okej om dom vill bo i min lägenhet. Men måste dom visa sig!? Det är bättre för oss alla om dom håller sig till sina små gömställen och aldrig kommer fram, då kan både dom och jag få leva lyckligt (eller dom får i alla fall leva och jag kan vara lycklig).
120112
Inte rätt man när jag behöver hjälp med spindlar! Men söt är han i alla fall :)

Hur som helst så gick dammsugaren sönder, eller något, mitt i städandet. Den råkade välta, och sedan sög den inte mer. Eller sög ännu mer. Beroende på hur man definerar ordet suger. Ni vet, det är ju en sådan där dammsugare med en behållare med vatten istället för påse, och förmodligen hamnade det vatten någonstans där det inte skulle vara när den välte. Förhoppningsvis fungerar den igen när vattnet torkat. Eller så går Anna och köper en ny dammsugare när lönen har kommit!

Just nu sitter jag och grejar med några filmer som jag har spelat in när Arwen har varit ute och skuttat på golvet (förfrågan från Frida), som kommer upp snart :)
111115

Postat av: Frida

De ser jag framemot!! :D

2012-01-12 @ 19:17:03
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: