Jag kan inte fatta att jag tappade bort dig

Låtar på svenska är inte riktigt min grej. Helt ärligt kan jag inte svara på när jag sist verkligen gillade en låt på svenska, men förmodligen var det någon cover som Darin gjort (han har ju gjort en hel del bra både i Idol och efter, som Det gör ont, Se på mig och den där Niklas Strömstedt-låten..?) och fram till idag fanns det inte en enda svensk låt på min spellista på Spotify.
Som vanligt förstår jag inte riktigt själv varför jag gillar den här låten (fast man måste väl inte alltid förstå?), men jag kan inte sluta lyssna på den!

 

 Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt


Postat av: Frida

Visst är den underbar :) Tröjan du hatar är ännu grymmare.

Svar: Nja, jag gillade inte den :P
Anna

2012-06-18 @ 22:47:27
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Frida

Nehe där ser man :P

2012-06-20 @ 10:29:15
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: