How can we fall asleep at night when something's clearly wrong?

Fy fan säger jag bara!
120308
Fy fan!
120308
Det kom lite snöflingor igår när vi kom ut från jobbet, men det slutade snabbt. Det tänkte ju inte jag mer på sen, men igår kväll när jag skulle dra ner persiennerna såg jag att det var helt vitt ute. Det var ju vår! Hatar bakslag..

Vilken tur att jag är ledig idag så jag slipper gå ut, tänker jag.. Men jag tänker göra det ändå för jag pallar inte vara inne hela dagen. Funderar på att åka ner till biblioteket och se om jag hittar några roliga böcker. Sen ska jag städa, för i morgon kommer Frida hit! :D Woho! Ska bli roligt med lite talande sällskap :)
120204

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja, alltså... man orkar inte ta sig ut när det är sånt här väder. Speciellt inte längre sträckor.

Jag orkar liksom inte ens titta ut på det eländiga vädret. :P

2012-03-08 @ 14:56:41
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag som har tänkt vara tyst hela helgen :P hehe. Nämen de ska bli så jävla kul att komma ner, saknar dig så!! <3

2012-03-08 @ 21:10:04
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: