I dream about the world, and I'm still young

Då var det helg igen och jag hoppar av glädje! Just kidding, tre dagar ledigt.. Visst är det skönt men vad ska man hitta på? Ingen som vill komma och hälsa på mig? :)

På söndag blir det städ och tvätt. Det har blivit min "lediga-söndag-syssla". Jag är så himla duktig förstår ni, och om en vecka får jag finbesök, så då ska här vara rent och fint! (Precis som att det inte hinner bli stökigt mellan söndag och fredag..)

Jag funderar på att, hör och häpna, försöka göra i ordning i rabatten i morgon. Jag känner mig så dålig när jag är ute och ser hur fint grannen har det i sin rabatt, och grejen är att jag gärna skulle vilja fixa i ordning och göra det fint med blommor och sådär.. Men det som stoppar mig är spindelfobin.. Jag är ju livrädd att någon/något ska anfalla mig. Men jag funderar som sagt på att strunta i det, trotsa fobin och ordna mig en fin rabatt. Bara det att jag tycker det är ungefär lika svårt att ta hand om levande växter som det är att byta lysrör över diskbänken (som jag gjorde idag, men det gick, så det kanske går med rabatten med..?) Kommer säkert regna i morgon bara för det :)
120330
Pelargonerna som pappa planterade i somras, och som jag så snällt fick ta in i höstas och rädda undan frosten, ser för det mesta ganska döda ut nu.. Men en utav dom blommar så fint :)
120204

Postat av: Frida

Håller tummarna att de blir fin väder och lycka till med rabatten, den kommer bli finare än grannens om du bara får chansen att göra i ordning den :D



Fint den blommar :D

2012-03-30 @ 19:11:16
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: