Locked in a box with only you and me

Den här dagen har gått riktigt fort! Efter jobbet gick jag förbi banken en sväng, hade fått något konstigt brev som jag inte förstod riktigt, men det stod i alla fall att jag skulle kontakta min bank.. Jag drar mig alltid för att ringa och kan skjuta på telefonsamtal som står på "att-göra-listan" i evigheter, så jag tyckte det var lättare att gå dit. Gick på typ 2 sekunder sen var det klart, skönt att jag slutade klockan två så jag slapp den värsta rushen :)

Nu är jag hemma och har redan hunnit vara ute med Arwen en stund, för jo - solen klämde sig visst fram idag med efter några om och men. Vi blev inte ute så länge, för han sprang mot dörren hela tiden och när jag öppnade den för honom skuttade han in. Vet faktiskt inte om han gillar att vara ute eller inte.. Men det är klart, när man kom på att i stort sett allting där ute går att äta så blev det ju genast lite roligare ;)
Det blir mycket bilder på Arwen nu, har inte så mycket annat att fota. Men han är ju söt :)
120301
Jag fick nästan knuffa ner honom från mitt knä, han ville inte hoppa.. Men tillslut tappade jag balansen så då var han tvungen i alla fall :)

Jag är sugen på chokladpudding. Eller chokladmousse. Gärna sån där från Ekströms, för den ser så himla god ut (jag läser Egoinas blogg..) Kanske får bli en promenad lite senare. Först ska jag lägga mig i soffan och dö lite halvt..
120204

Postat av: Lina

Haha, käkade faktiskt chokladpudding nu ikvälls! Vad mysigt med kanin, längtar nästan efter att ha kanin igen ibland :)

2012-03-01 @ 23:25:58
URL: http://grinolle.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: