My favorite guy ♥

Hejsan! Idag på förmiddagen har vi (jag och två till, idag) fått vara med i en annan hemtjänstgrupp för att kolla in det här nya planerings-systemet som vi ska börja med. Se hur det fungerar och lära oss lite, tror det blir jättebra :) På eftermiddagen var det jobb som vanligt, och sen har jag ordnat lite grejer och sovit i soffan. Sova i soffan är väldigt underskattat faktiskt, typ det bästa som finns ju!

Satt och zappade lite mellan kanalerna för en stund sedan och hamnade på #AdamLive, har börjat titta på det nästan varje dag fast jag inte alls tyckte om det från början. Hur som helst är, till min stora glädje, Darin gäst idag! Han är ju så fin så jag tror jag dör! Så ska vi ju inte ens prata om när han öppnar munnen och sjunger.. ♥
120315
Källa
120204

Postat av: Frida

Ah cool jacka han har! Gillar faktiskt hans nya låt mer och mer för var gång jag hör den :D

2012-03-15 @ 19:28:40
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: