The scars and the hours, I pretend to be fine

Jag känner frustration och maktlöshet. Känslan av att inte kunna göra någonting i en jobbig situation.. Om ett par timmar är det i alla fall dags för jobb, så kanske man kan få in tankarna på bättre banor.

Annars har jag inte mycket att skriva just nu. Har varit på banken idag och fått beställa ett nytt kort eftersom mitt plötsligt slutade fungera, och det var ungefär allt.

Men bra musik förgyller alltid dagen, det här
är min "feelgood-låt" just nu.
120313
Källa
Bilden är en Spotify-länk, klicka på den för att komma direkt till låten.
120204

Postat av: Frida

Jag hoppas allt kommer lösa sig, vi känner oss maktlösa allihopa. Pappa mår inte alls bra över detta så jag hoppas de är över snart :(

2012-03-13 @ 19:21:20
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: TACK :D är sjukt nöjd hihi

2012-03-14 @ 12:48:01
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: