I try to run, but I don't ever wanna leave

Jag åkte ut till Granngården idag för att köpa lite hö och mat till Arwen. Resan dit var minst sagt intressant... Busschauffören körde fel och fick vända på ett ganska olämpligt ställe. Och den stackars killen som påpekade för chauffören att hon körde fel, fick stå på utsidan av bussen och hjälpa henne hålla koll så det inte kom några bilar eller så hon inte backade på någonting. Så sitter man där och bara.. Hur tänkte du nu?
120314
Mat till Arwen! Kolla kaninens tunga, haha :)
Som jag skrev igår så har mitt bankkort slutat fungera, jag har beställt ett nytt men det tar 3-5 "bankdagar" innan det kommer, sa dom. Som tur är går det ju att ta ut pengar inne på banken i alla fall, så nu måste jag använda kontanter. Känner mig helt handikappad, ska man liksom behöva räkna pengarna själv!? Känns ju som stenåldern..
120204

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: