Set your standards lower boy, you're aiming too high

Usch så dålig jag har varit på att uppdatera de senaste dagarna. Så bara för det kommer det ett jättelångt inlägg nu, som kompensation. ;)
I fredags var det som sagt After work som facket anordnade. Dom pratade om familjejuridik, och sedan bjöds det på mat. Jättegod mat! Hade jättetrevligt och kvällen/natten fortsatte med att vi som inte skulle upp tidigt och jobba på lördagen roade oss på egen hand.

Kom väl i säng runt klockan tre eller något, och tänkte ju då att jag skulle sova i stort sett hela dagen och bara gå upp lagom för att hinna duscha och så innan jobbet, men det tyckte inte Arwen. Han började springa maraton i buren klockan nio på morgonen så det var bara att gå upp och ge honom frukost, fick i mig lite frukost själv och lyckades tillslut somna en stund till i soffan. Sen var det jobb.

Och som ni vet så är det den dagen idag som vi mixtrar med klockan. Precis som att det inte är jobbigt nog att jobba kväll, komma hem vid halv elva, och gå upp kvart över fem dagen efter för att jobba. Nej, då ska vi greja med tiden så man får gå upp kvart över fyra istället. Tack för det! Jag som var så glad att det äntligen är ljust på morgonen när jag går till jobbet, men inte nu längre..

Hur som helst så har jag ju uppenbarligen överlevt den här dagen med. Har varit ute lite med Arwen nu när jag kom hem och snart blir det våfflor!
120325
Kommer hem till den här lilla busen som under dagen har roat sig med att riva en halv tidning i småbitar i buren.. Haha, kan ju inte låta bli att älska honom ♥
120204

Postat av: Mamma

Ja vad ska man göra när man har tråkigt.

2012-03-25 @ 18:55:34
Postat av: Frida

Så söt han är :) Han läste ju bara den väldigt ingående :P

2012-03-25 @ 19:15:09
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: