What are we doing? We are turning into dust..

Jag åkte som sagt ner till stan en sväng förut och gick till biblioteket, där jag fördrev ungefär en timme av min "dyrbara" tid. Fick med mig ett gäng böcker hem, dock inga "vanliga" böcker eftersom jag redan har så många hemma att läsa, men mycket annat.. :)
120308
Så här ser ni vad jag ska sysselsätta mig själv med de närmsta veckorna när jag är ledig och inte har något annat för mig - spela musik (Rihannas "Take a bow" fanns med i den ena och Darins "Why does it rain" i den andra.. "Viva la vida" fanns också med i en av dom, vilket jag räknar som en Darin-låt), träna ryggen (det behövs..), skämma bort mig själv, försöka förstå mig på Arwen bättre, och läsa kloka ordspråk och visdomsord :)
120204

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: