Beslutsångest

Gissa vad jag har gjort idag? (Förutom jobbat..) En fabriksåterställning på min mobil! Var tvungen, igen. Ni förstår säkert att det är helt galet irriterande, det var ju inte ens en månad sen sist! Grejen är att jag älskar appar och sånt, för det gör mobilen så användbar på många sätt. Man kan verkligen göra allt i mobilen! Men ska man behöva återställa den med jämna mellanrum så allting försvinner är det ju helt värdelöst..

Jag har ju funderat på en ny mobil länge, och nu har jag faktiskt tröttnat på riktigt och sitter och kollar lite mer på allvar. Det är ju supersvårt att välja, speciellt om man lyssnar på vad andra har för åsikter om olika mobiler. Har t.ex. hört att HTC är dålig om man smsar mycket (vilket jag gör), LG är bara allmänt dåligt (men jag gillar ändå LG), iPhone är den bästa (men jag gillar verkligen inte iPhone, jag kan inte..) och Samsung är det jag som inte tycker om. Sen finns det alltid någon som säger precis raka motsatsen. So what to do? Följer mitt hjärta såklart, som säger LG, och nu har jag två favoriter. Vilken väljer jag?

LG P920 Optimus 3D...
120528
Källa
...eller
LG P970 Optimus?
120528
Källa
120517

Postat av: Frida

Vad är de för skillnad på dem? Utseendemässigt är de ju ingen större skillnad :P

2012-05-28 @ 19:15:44
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: