I wasn't looking for this, but now you're in my way

Det finns mycket bra, ny musik just nu tycker jag. We are young som jag la upp igår är en, här är några till som nyligen tagit plats på min playlist!

Sons of Midnight - The Fire

Ed Sheeran - The A Team
Train - Drive By

Carly Rae Jepsen - Call me maybe

Gillar speciellt den sista, lite feelgood-musik såhär på våren som piggar upp och gör en glad! Rolig video också, haha slutet var ju klockrent :)
120402

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Den sista är en ny favorit för mig också faktiskt :)



Duuue, jag har en utmaning till dig (och några andra) på min blogg. Du ska svara på några frågor och skicka vidare utmaningen till 11 andra bloggare. :P Det sista behöver du inte göra visserligen, men frågorna kan du ju svara på :D

2012-05-15 @ 21:35:20
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: