Love owes me, I want what's mine

Jag ska aldrig mer tänka att jag inte ska vara lat och ta bussen till jobbet, "för det regnar ju inte". Det hände precis samma sak igår igen som för ett tag sedan, jag lyckades tajma så ja hamnade mitt i världens jäkla regnoväder. Var helt genomblöt när jag kom fram. Lika roligt varje gång! Idag är jag i alla fall ledig, ska snart ta mig ut och hitta på någonting :)

Har drömt många minnesvärda drömmar den senaste tiden. I morse drömde jag om Rihanna ♥ Hon skulle vara med på Rix fm festival i Göteborg och jag var såklart på plats, men det blev inställt (haha, I'll never get over that..)! Det var dock inte hennes fel, och istället stannade hon kvar och hängde med oss - mig och Klara, haha. Hon var hur snäll, och hur snygg som helst med sitt stora, röda hår.
120517
Källa
120517

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Hon är för snygg den kvinnan alltså!! :P Glömmer aldrig känslan som jag hade när vi stod inne på Hovet och såg henne där nere på scenen. Det var ganska mäktigt!

2012-05-17 @ 14:11:32
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: