If they don't like it, sue me

Vilken underbar dag! Det var sant när dom sa att det skulle bli sommar idag. Jag har suttit ute och läst/slappat/solat i ca. 25 graders värme, och så gick jag iväg ner till skogen med Arwen så han fick leka vildkanin lite - vildkanin i koppel. Jag älskar livet när det är såhär! 

Jag tog tyvärr inte med mig kameran när vi gick ut, men några mobilbilder blev det i alla fall.
120521
120521
Han är där, någonstans...

Hoppas ni har haft en lika härlig måndag som jag! :)
120517

Postat av: Mamma

Gud vad härligt. Ja, hit har sommaren inte hittat iaf.

2012-05-21 @ 18:48:02
Postat av: Frida

Vad härligt!! Hur gillade han livet som vildkanin?

Solen och värmen har äntligen hittat hit också, så himla nice. Ska passa på att njuta till tusen man vet ju aldrig hur länge den stannar :p

2012-05-21 @ 21:32:57
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: