Challenged

Jag har blivit utmanad av Linda att svara på dessa elva frågor, och sedan skicka vidare elva nya frågor till elva andra bloggare. Jag hoppar dock över den andra delen av utmaningen och svarar bara på de här frågorna :)

1. Hur många par skor äger du?
- Räknade till mellan 10-15 par, men många av dom använder jag inte ens.

2. Vad är viktigast för dig hos en kille?
- Att han är snäll och omtänksam, lätt att prata med och att man kan vara sig själv med honom. Och att han gör mig glad. Klyschigt va? ;)

3. Har du någonsin fantiserat om ditt framtida bröllop? (Typ bestämt vad du vill ha för klänning eller liknande)
- Oja! Har inte alla tjejer det?

4. Har du någon bästa vän?
- Ja, en bästa vän är någon som man vet alltid finns där när man behöver någon, fastän man inte alltid kan se henne/honom, om ni förstår vad jag menar.

5. Blir du lätt arg?
- Nej inte arg men mer upprörd. Håller det dock oftast för mig själv.

6. Finns det någonting du absolut vill göra innan du dör?
- Såg på Morgan & Ola-Conny häromdagen, när dom var i Sydafrika och åkte på safari. Det är något jag skulle vilja göra, verkar grymt.

7. Har du någon idol?
- Darin är tonårsidolen som fortfarande hänger kvar, och jag älskar ju Rihanna.
8. Vad tycker du om vikthetsen som pågår just nu i bloggvärlden?
- Är inte så väl insatt i "den stora" bloggvärlden men av det jag sett tycker jag det är helt galet, what's going on, liksom? Jag läser Egoinas blogg, gillar hennes inställning till mat, träning, vikt osv.

9. Har du träffat någon IRL som du pratat med över Internet?
- Ja många, ett tag var Internet hela min värld och jag har haft turen att få träffa många underbara människor den vägen.

10. Vilken är din måbra-låt?
- Det skiftar ofta men just nu är det nog We found love, blir alltid så glad när jag hör den.

11. Brukar du se sport på tv?
- Kanske under pistolhot, haha, men aldrig frivilligt. Jag blir galet uttråkad av sport på tv.
120517

Postat av: Frida

Åh kan vi inte åka på safari tillsammans?? Vore ju så ballt och roligt!! :D

2012-05-18 @ 17:37:26
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: