You brighten my days, just like the sun

Hejsan! Jag hade en rolig kväll tillsammans med mina fina arbetskamrater igår (kan det bli annat med ett sånt gäng?). Kom hem vid tre-tiden i natt.. Ni tror säkert att jag sovit ända tills nu, men nej, det har jag inte! Sov faktiskt bara till halv elva (vilket i och för sig är länge för mig). Har varit ute och solat medan Arwen satt under bordet. Är lite sugen på att köpa en "rasthage" till honom som jag kan ställa upp på gräset och släppa honom i när jag är ute. Hade nog varit kul :)

Tog en bild på min lilla toker förut, den blev lite dålig men jag ville bara visa.. Han är så rolig för han brukar alltid få en gurkskiva när jag äter frukost, och han vet om det. Så varje morgon när jag kommer med min frukost och ska sätta mig i soffan, så gör han såhär:
120526
Haha ♥

Nu tror jag att jag ska se om bussarna är hela idag så jag kan komma iväg till Skogslyckan och hämta min klänning. Är den lika underbar i verkligheten så får ni en bild sen :)
120517

Postat av: Mamma

Snabbt det lär sig!

2012-05-27 @ 14:10:01
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: