It's over now, so go on and take a bow

Blev lite sur idag när jag skulle åka hem från jobbet med den "braiga" bussen som går direkt från dörr till dörr nästan... Stod och väntade, bussen kom, jag plockade fram busskortet och gjorde mig redo, så åker den bara förbi! Gör en gest mot chauffören som skulle betyda ungefär Hallå? Vad f*n gör du? och han bara tittade på mig och fortsatte köra..
Dom har nyligen höjt priserna, men vad betalar man för egentligen? Bussar som är överfulla och alltid sena, och chaufförer som är otrevliga och kör som idioter..
 
Men men.. Från det ena till det andra, såhär tjusigt har dom gjort här utanför min dörr nu:
Ser lite livsfarligt med alla sladdar som hänger ut.. Roligt också att nästan gå rakt in i en dörr när man ska ut, tycker dom är taskiga som lämnar dörren till "tvättstugekorridoren" uppställd när dom går hem för dagen, eftersom den är precis utanför min dörr, haha. Gud vad jag klagar idag!
 
Trevlig helg alla fina som läser, och jag sänder en extra tanke till min älskade pappa ♥

Postat av: Mamma

Det finns en fördel med att bo på landsbygden. Där är de måna om sina passagerare.

2012-11-03 @ 10:13:00
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: