Shining bright like a diamond

Så, då har man överlevt den här veckan också! Var helt slut när jag kom hem idag. Gick in och jobbade några timmar extra innan kvällen igår, så det blev en lång kväll, och idag kändes det som att jag psykiskt började jobba samma sekund som klockan ringde i morse.. Det har nog aldrig känts så skönt med en helg utan några planer, ska bara tänka på mig själv! Och den där galna lilla kaninen som springer omkring här förstås.. :)
 
Idag släpptes videon till Rihannas Diamonds, vet inte riktigt vad jag tycker om den men låten är ju förj*vla bra - helt underbar - och kvinnan är ju sjukt snygg, så jag lägger upp den ändå :)
Har även förhandsbokat nya albumet Unapologetic (deluxe-versionen såklart, ju mer desto bättre!) nu! Vet att jag är lite "old-fashion" som fortfarande köper fysiska cd-skivor, men jag tycker det är roligt att ha! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: