I try twice as hard and I'm half as liked

Jag hade tänkt titta på Remember me idag, den började 17.45, men var bara tvungen att sova lite grann först... Satte flera larm för att vakna i tid, ändå vaknade jag en timme senare så då kändes det ovärt att titta på filmen när jag missat första timmen. Någon annan gång kanske..
 
Har inte mycket att skriva om men slänger in en låt. Den här växer och blir bara bättre och bättre varje gång jag hör den - nu är den asbra! Älskar körkänslan, älskar hans inlevelse, älskar låten!
Some nights - Fun.
Some nights I wish that this all would end
'Cause I could use some friends for a change
And some nights I'm scared you'll forget me again
Some nights I always win


Postat av: Frida

Den såg jag för inte så länge sen den är bra, Pattison är en grym skådis. Den är lite seg i början men när man väl kommer in i den är den väldigt bra, man är helt inne i filmen. Värd att se :)

2012-09-08 @ 22:35:25
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: