You're breathtaking

Känns som jag varit ledig i evigheter nu, fast det bara varit två dagar. I morgon börjar en lång jobbhelg - fredag, lördag, söndag & måndag.
 
Har varit en sväng på Torp idag bara för att fördriva tiden. Det har öppnat en ny Chilli-butik som jag fullkomligt älskar! Massa heminredningsgrejer.. Blir helt salig av att gå runt där inne och vill köpa allt! Längtar efter att få uppfylla drömmar...

Men men, det jag har är inte så dumt ändå. Igår kväll t.ex. tyckte det var lite kallt så jag tände massa ljus här. Eftersom ingen annan gör det så får jag ju göra det mysigt för mig själv :)



Postat av: Mamma

Vad kul att ni har fått en Chilli-butik , förstår att du gillar den. Visst är det mysigt med tända ljus, så fina de var lyktorna.

2012-09-07 @ 15:27:06
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: