It's gonna take more than that, hope that ain't all you got

Skönt med sovmorgon och ledig dag idag! Var lite slut efter helgen, eller hela veckan egentligen.. Eller de senaste två veckorna kanske? Hursomhelst är jag relativt utvilad nu och har varit duktig och städat, och kaninerna har varit duktiga och låtit mig klippa deras klor :) Inte helt smärfritt dock men..
 
Var i alla fall smart nog och gjorde sakerna i rätt ordning den här gången, eftersom den lilla hårbollen Arwen fäller jättemycket just nu hade städet varit så gott som ogjort om jag gjort tvärtom. Hade jag samlat ihop alla pälstussar som låg överallt innan jag dammsugade hade jag nog nästan kunnat bygga mig en ny liten kanin :)
Min lilla tjej har blivit stor ♥
 
Kloklippningen var som sagt inte helt smärtfri, lite vassa klor.. Ja, ni ser ju att jag nästan håller på att förblöda ;) Haha.. Jag brukar tänka så ibland att när kaninerna river eller biter mig så att det blöder (dom bits visserligen nästan aldrig längre, som tur är..), så ifall dom hade varit smittade av ett zombie-virus hade någon varit tvungen att skjuta mig... Nej, jag tittar inte alls för mycket på The walking dead, haha :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: