Life's a game made for everyone, and love is the price

Hallå där! Ja, jag har kanske inte helt oförståeligt haft jättemycket att göra och tänka på det sista och har haft mycket annat i huvudet som kommit före bloggen. Tyvärr kommer det nog inte bli mycket bättre den närmaste tiden heller, jag hade gärna bloggat under min tid i Ecuador men då jag inte vet alls hur det fungerar med Internet där kommer jag att föra min "dagbok" the old fashion way - med papper och penna. Har å andra sidan inte heller tänkt ta med mig någon dator, och är ganska säker på att jag kommer vilja spendera min tid med andra grejer än det också, så så får det bli!
 
Har idag bara en vecka kvar i Uddevalla, och endast två arbetsdagar kvar. Känns helt galet men samtidigt såklart väldigt roligt och spännande! Men innan Sydamerika väntar mellanlandar jag i Jämtland hemma hos mina älskade ♥
 
Känner mig extremt tankspridd för tillfället så jag tror jag sätter punkt där för den här gången. Slänger upp en helt underbart bra låt istället! Klicka på bilden för att komma till låten :)
Källa

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: