Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older

Dagarna och veckorna springer förbi och det är fullt upp med jobb och förberedelser inför min resa! Helgen som gick var min fyra-dagars långa sommarsemester och spenderades i en husvagn tillsammans med människor jag älskar ♥ Det blev bl.a. en heldag på en plats jag älskar!

Längtar som en tok till Helix nästa år! 
Jag och älskade lillasyster i Balder! ♥
 
Nu sägs det att sommaren är över, men jag tror det inte riktigt än! Men å andra sidan, vad spelar det för roll? Jag slipper den långa, tråkiga hösten i vilket fall! Hehe :)

Postat av: Frida

Åh avicii's låt Wake me up är nog min absoluta favoritlåt just nu. Älskar den och den är Åre sommarn 2013 för mig :)

2013-08-18 @ 19:39:15
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: