Bear this in mind, it was meant to be

Så var det jobb igen! Har ingen aning vad jag höll på med i morse men jag vet att om jag inte hade haft min klockradio med sin hemska signal hade jag försovit mig. Hade stängt av både det ena och det andra och när jag kom hem stod radion fortfarande på...
Låg däremot igår kväll och funderade över risken att vakna av att få en radonmätare i huvudet, då hela den lamp-grejen som sitter i taket, där dom hängt mätaren, håller på att ramla ner. Man får ju inte lov att röra dom där mätarna heller, så den får väl hänga så så länge den nu hänger kvar.
 
Efter jobbet idag blev det en sväng förbi Centralens konditori för att köpa semla. Jag är egentligen inte så mycket för semlor, men eftersom jag ändå var där så fick det bli en ändå. En chokladsemla! Passar mig perfekt! :)
Gott, gott! :)

Postat av: Mamma

Var den verkligen god??!!!

Svar: Ja det var den! Mycket godare än med äcklig mandelmassa :) Men det blev lite mycket, fast det blir det ju alltid med semlor..
Anna

2013-02-12 @ 19:12:10
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: