I won't disappoint you, I won't make you sorry

Jag vaknade i lite halvt panik vid nio i morse, visste inte vilken dag det var och fick för mig att jag skulle börjat jobba klockan sju. Insåg snart att det är lördag, och jag är ledig. Eller ja, skulle ha varit i alla fall men ska jobba lite ikväll ändå. Kunde i alla fall lugnt sova vidare och njuta av min sovmorgon :)
 
Såhär gick det förresten med min fina julblomma:
Den klarade sig i alla fall över jul (dock inte med alla blad kvar) men sedan tröttnade både den och jag.. Jag brukar aldrig orka bry mig om att slänga blommor när dom är döda, för jag tänker att dom kanske kan börja leva igen någon gång. Och titta! Det kommer ju lite gröna blad där! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: