Let me show you what you need

Lite lagom skön start jag fick på dagen idag.. Helt nyvaken, klockan halv sex på morgonen, öppnade jag ögonen och fick syn på en spindel som satt på väggen ovanför mitt huvud. Ja, jag kan ju säga att jag åtminstone kom upp fort, då jag nästintill flög upp ur sängen. Kände mig som en gnälllig unge, för jag orkade verkligen inte, men det var bara att hämta moppen och slå ihjäl det äcklet, och jag gjorde det! (Lite stolt över mig själv!)
 
Förresten, kommer ni ihåg det här? Det var sagt att NRJ skulle ta över Rix FMs gamla frekvens, men där jag brukade lyssna (på 105,7) är det numera helt tyst. Bytte frekvens på radion (till 98,7, som dom visar på reklam-affischerna som jag förmodade var gamla) och där hittade jag Rix. Så svårt var det! Inte så att jag klagar, för jag är glad att kunna lyssna på MorronZoo, men jag fattar ingenting! 
Källa
Men nu ska ju tydligen både Roger och Titti överge Rix FM så det spelar väl i och för sig ingen roll ändå..
 
(Haha, ifall någon hann se mitt "spelar väl i och för sig ingen idé ändå" innan jag såg det själv och ändrade så skyller jag på att jag är/var väldigt trött!)

Postat av: Frida

Ja det är tråkigt att dem ska byta, dem har varit där så länge jag lyssnat. Lyssnar sällan på dem men det har blivit nu på mornarna när jag fått in rätt frekvens på radion i lifthuset :P

2013-01-17 @ 21:53:10
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: