This just ain't working, stop thinking you can run over me

Det här vädret är nästan för bra för att vara sant! Finns väl inget bättre än svensk sommar!? Hoppas att det håller i sig några veckor till :)
Bild från båtturen i måndags!
 
Var gårdagen tog vägen vet jag inte, men jag tror att jag jobbade lite grann i alla fall.. Hehe :) Idag har jag suttit ute och njutit av solen några timmar, haft lite spindelterapi (det går framåt faktiskt!) och varit iväg och fixat lite grejer. Kaninburen har börjat städas ur sakta men säkert, har inte riktigt vant mig än att dom är borta och jag blir fortfarande förvånad ibland när jag tittar dit och det inte finns några kaniner i buren. Men jag är fri som en fågel och fastän det är tråkigt är det samtidigt väldigt skönt att bara ha sig själv att tänka på! :)
 
Ikväll blir det lite telefontjöt med mamma, massor av lyssnande på Rihanna (bara 10 dagar kvar!) och lite mer spindelterapi. Trevlig helg på er! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: