Wanna hold on to this moment before it's gone

Hallå där! Nu är jag tillbaka hemma i soffan! Det känns som att jag haft semester i tre dagar (tre och en halv, om jag räknar fram till halv fyra igår) och det har varit helt underbart med sommarvärme och massa sol, bad och även lite båtåkande med Uddevallas "badbåtar"! Riktigt mysigt faktiskt och det rekommenderas om ni besöker Uddevalla någon gång :)
Utsikt från båten!
 
Annars är det fullt upp med jobb och annat roligt som snart ska se, kommer snart berätta vad det är jag planerar! Men inte riktigt än.. :)
 
I måndags flyttade mina kaniner tillbaka hem till sin uppfödare. Bestämde mig för att inte ha kvar dom, till största delen för att det blivit för påfrestande med allergin, men även för att jag inte känner att jag kan ge dom den tiden dom behöver. (Även det delvis pga. allergin, då jag inte kan hålla på med dom som jag kanske borde.) Det är självklart jättetråkigt och väldigt tomt här hemma, men samtidigt känns det väldigt skönt att inte behöva ha det ansvaret längre. Dom har fått en stor bur att vara tillsammans i "hemma" så jag vet att dom har det bra, och det känns som att det var det bästa både för dom och för mig.
 
Så nu har ni fått en liten lägesuppdatering, to be continued..!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: