What it takes to come alive

Tänkte säga att nu är det helg! Men nej.. Är i alla fall ledig i morgon och det ska bli gött! :)
 
Har inte cyklat på en vecka nu för jag har fått punktering på cykeln! Saknar det lite grann faktiskt :) Mest för att bussarna är så dåligt synkade så det tar evigheter att ta sig fram. Dessutom tycker jag det är väldigt skönt att inte behöva passa tider på samma sätt. Visst har jag fortfarande tider att passa till jobbet, men till skillnad från när jag åker buss gör det inget om jag kommer iväg 2 minuter senare än planerat när jag cyklar, och det är faktiskt hur skönt som helst! :)
 
Hur som helst.. Efter lite påtryckningar från mina "extra-mammor" som jag har på jobbet begav jag mig för att hämta min cykel när jag slutat, som jag ställt hos min "privata cykelreparatör" (som tyvärr inte kunde hjälpa mig, men tanken var god :) ) för att gå till en riktigt reparatör och få det fixat. Det gick sådär, i semestertider... Men som tur är vissa av mina kollegor världens bästa, så det fixar sig ändå i morgon, förhoppningsvis! :)
 
Källa
EN VECKA KVAR! :D
 

Postat av: Mamma

Tänk vad man vänjer sig snabbt vid nya rutiner. Hoppas det ordnar sig med cykeln. :)

2013-07-16 @ 10:05:36
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: