I almost knew you were after something, thought it was my love, but it wasn't

Har precis suttit här och chattat med Halebops support pga. att min Spotify Premium inte fungerar (har det genom Halebop) och killen som skulle "hjälpa" mig skickade mitt mobilnummer, personnummer, min mailadress och mitt Spotify-namn och skrev "här är dina uppgifter". Jo tack, jag vet! Han fattade i alla fall till slut, men kunde inte hjälpa mig ändå så "vi återkommer". Hatar när saker inte bara fungerar!
 
Har varit på biblioteket idag också efter jobbet, och lånat två böcker för steg 1 i mitt "bli-av-med-spindelfobin-försök". Eller bli av med, försöka få det under kontroll kanske är rättare sagt. Och lättare sagt... Kan dock inte tro att det är omöjligt, så jag ska i alla fall ge det ett ärligt försök :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: