Tell me that you love me when you know you don't love me, but I guess it's all good

Blev några timmars jobb idag på min annars lediga dag, hann även med lite "social samvaro" med mina lite halvt störda, men ändå ganska härliga, kollegor. (Nej, jag är inte alls skadad av jobbet som ser allt som hemtjänst-insatser..)
 
Helgens planer blev det inte mycket av, onödigt att folk ska hålla på och vara sjuka och grejer.. Vad som händer istället återstår att se, men känner jag mig själv rätt kommer jag att försöka hitta på något för att ha något att skylla på när jag frågar mig själv varför jag inte städat, diskat och annat tråkigt. Några såna insatser gör inte hemtjänsten så ofta hemma hos mig ;)
 
Lite mer Rihanna får vi i alla fall ha här, det gör vilken dag som helst bra! :) 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: