The ride with you was worth the fall

Veckans enda lediga dag, och vad har jag gjort? Jag har börjat ta tag i lite saker som jag skjutit på/lagt åt sidan under några månader, varit och klippt av mig lite hår (ska försöka ordna en bild i morgon, när jag tvättat och fixat håret själv) och lagat mat så jag har matlådor för några dagar.
 
Såhär ser det ut när jag lagar mat:
Varför köpa mat, när man kan äta blad? 
 
Skämt åsido! :) Fick bara för mig att "krydda" den vanliga Tortellini i Gorgonzolasås:en med lite tomat och babyspenat, inte helt fel! Har börjat ha babyspenat i nästan allt, lite roligt eftersom jag alltid hatat spenat efter att ha blivit tvingad att äta det som liten hos dagmamma och i skolan (inte för att dom lyckades, men försöken satte sina spår..)
 
För övrigt lever jag fortfarande utan Spotify. Mobilen plingar till varje gång jag får ett mail, och jag hoppas varje gång att det är från Halebop (dom skulle göra en felanmälan och återkomma med svar) men det är det aldrig, och jag orkar verkligen inte lyssna med reklam.. Tycker synd om mig själv!

Postat av: Frida

Du ska vara glad som får lyssna, jag får ju inte lyssna längre :(

Svar: Nej jag är inte glad, betalar ju för Premium och det funkar inte.Varför får du inte lyssna?
Anna

2013-06-28 @ 07:43:45
Postat av: Frida

Vet inte men dem tyckte väl inte att jag skulle få lyssna gratis :P

Svar: Du kan låna min tills det funkar igen, lyssnar inte ändå :)
Anna

2013-06-28 @ 17:52:17
Postat av: Frida

Visst smsa uppgifterna så kan jag testa så säger du bara till när du vill ha tillbaka den :)

2013-06-28 @ 19:22:58
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: