You've got that something, what can I do?

Då var det full fart med jobbet igen, från och med i måndags och till sommaren är slut (-ish, beror ju på hur länge den tänkt vara..) jobbar jag heltid så nu är det slut på 75%-latmasken :)
 
Cyklar på som bara den och jag tycker det går riktigt bra, behöver inte ens lägga mig och dö när jag kommer hem längre! Tycker dock det är riktigt tråkigt i uppförsbackarna, så tänker jag Varför gör jag det här? Det är bara jättejobbigt och jättetråkigt... Men så kommer jag hem och inser att jag faktiskt kommer hem tillslut när jag uthärdat dom där jobbiga backarna, och att jag kommer hem relativt fort (tar ca. 4-5 låtar.. Ja, det är så jag mäter tid..) utan att behöva störa mig på sena bussar och alla socialt missanpassade bussåkare, och att jag dessutom gör något bra för min kropp vilket nog är det största plusset. Så jo, det är nog värt det ändå :)
 
Idag däremot är jag dödstrött pga. sömnbrist, och kan inte skylla på något annat än att jag hade svårt att somna och svårt att sova när jag väl somnat. Tror jag sovit max en timme sammanhängande i natt, i vilket fall känns det så, så nu ska jag lägga mig på soffan och dö av den orsaken istället. Fick av okänd anledning jättelust att titta på Idol 2004-dvd:n igår, han dock inte se så mycket innan jag skulle till jobbet så det ska jag fortsätta med nu och låtsas vara en Darin-tokig tonåring igen! :)
 
Tänkte lägga upp när han sjöng I want you back, bara för att jag tycker han var så grym som helt coolt hittade på en ny text när han glömde bort den, men den fanns tydligen inte på YouTube så det får bli en annan gammal favorit! 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: