Everytime that you needed me I'd be there, it's like you were my favorite drug

Idag har jag jobbat väldigt hårt, är helt slut nu! Nej då, skojar bara :) Har varit på jobbet 4-5 timmar, och större delen av tiden suttit rakt upp och ner på en stol, druckit kaffe och fikat. Men, lite nytta har jag allt gjort ändå.. Skönt i alla fall med sovmorgon och ändå inte sluta sent.
 
Igår däremot jobbade jag kväll, och när jag kom hem och la mig tog det flera timmar innan jag slutade frysa. Det var ändå inte ens fem minusgrader, men blåste så sjukt kallt! Och nu har det naturligtvis snöat i natt. Igen. Men men, om inte annat så lär det väl blåsa bort! :)
Bläddrade lite i bloggarkivet och den här bilden togs för exakt ett år sedan idag.. Vårdagjämning, visst, men vem sa att det skulle vara vår för det? 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: