Think I give a damn, boy don't you know who I am?

I morgon är äntligen en ledig dag! Är helt slutkörd efter den här helgen, men med mitt nya schema slutar jag klockan två vissa dagar, vilket jag inte gjort på evigheter, så det var skönt att kunna komma hem tidigt, ta en powernap och ändå ha hela kvällen kvar :)
 
Efter jobbet åkte jag iväg och hämtade ett paket. Den fina, lilla rosa kaffebryggaren jag köpte gick det ju inte så bra med, har googlat och kommit fram till att det inte finns något sätt att få den att fungera i Sverige, dumt nog. Men man lär av sina misstag, så nu fick jag lägga ner det rosa och köpa en europeisk istället. Som sagt inte rosa, men fin ändå :) Ska det vara så ska det vara fint!

Postat av: vackerofsweden- tävling pågår :)

himla fin kaffebryggare :)

hoppas allt är bra med dig :)

Jag är ledsen om du inte gillar "reklam" men tänkte bara meddela att vi har en tävling på våran nystartade blogg där du kan vinna valfria silver öronhängen! Det skulle vara jätte kul om du vill vara med och tävla. Hade gott ! / Vackerofsweden

2013-03-06 @ 13:20:09
URL: http://vackerofsweden.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: