I'm the type that don't give a f*ck

Idag har det jobbats, lite grann på morgon/förmiddag och lite grann på kvällen. Lite jobbigt att gå hem från jobbet och veta att man ska tillbaka redan senare samma dag, men skönt att få komma hem och sova en stund på dagen med :) Pensionärsvarning här..
 
När jag kom hem från jobbet nu ikväll hittade jag en spindel i min sovalkov, precis när jag tänkte på sist jag hade en spindel här. Vet inte om jag verkligen borde vara stolt över mig själv för att jag dödade den, men det gjorde jag i alla fall. Med lite tårar och en golvmopp... Dags för terapi snart? Kanske..

Lägger upp en bild på mina bebisar istället, favorit i repris. Älskar den här bilden :) Sessan är dock inte jätteglad i mig just nu, dels för att jag snubblade över ett kompostgaller igår och välte både gallret och mig själv och väsnades visst lite för mycket för hennes smak, och dels för att jag kan ha låtit lite grann när jag dödade spindeln..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: