You say it's my fault, okay I get it!

Sitter som en zombie i soffan och nästan dör av trötthet.. Det var som att gå in i en vägg - Pang! Bom! - så var jag jättetrött. Det kan ju visserligen vara så att man får skylla sig själv ibland, men det känns bättre att bara tycka synd om sig själv ;)
 
Har i alla fall varit iväg och hämtat ett paket nu ikväll. Har väl shoppat så det räcker och bli över för ett tag nu, men sommarkläder behöver man och jag älskar mina Olivia High-shorts, och fick för någon dag se att det finns Olivia Skirt nu med, så jag var tvungen..
Sitter perfekt samtidigt som dom är stretchiga och bekväma :)
 
Tänkte vara lat och ta bussen åt båda hållen, men eftersom jag knappt klarade av att hålla mig vaken på vägen dit kändes det som en bra idé att promenera hem istället, så lite duktig har jag varit ändå :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: