Farewell.. Somebody's gonna miss you!

Hejsan! Resan börjar närma sig.. I morgon lämnar jag Vinterland och åker ner till Stockholm för att invänta flyget till Quito, Ecuador, som går på söndag morgon. Kan inte riktigt fatta att jag faktiskt åker snart..
Vet inte när jag kommer ha tillgång till dator och blogg nästa gång, i värsta fall blir det inte förrän i december men ska i alla fall se till att bjuda på lite livstecken m.m. på Facebook, om inte annat!
 
För att sammanfatta sommaren som har gått (för här uppe är den i alla fall definitivt över!) så har den varit nästintill perfekt! Många varma och fina dagar, hyfsat mycket sol och bad, härligt umgänge med fina människor och sist men inte minst har jag fått chansen att se båda mina idoler - vilket för en själ som lever av musik är helt oslagbart!
 
Så med andra ord, en härlig sommar är över och nu väntar nya äventyr! Önskar er alla en mysig höst i vårat kalla och regniga Sverige ;) Avslutar med en passande låt av The only girl in the world!
På återseende!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: