I ain't trying to do what everybody else doing, just 'cause everybody doing what they all do

Så var jag på plats i Vinterland! Åkte flygplan för första gången i mitt liv i måndags, väldigt spännande! När jag kom till flygplatsen stod jag bara rakt upp och ner mitt i alltihop i säkert en halvtimme och funderade på vad jag skulle göra innan jag bestämde mig för att det faktiskt inte kan vara så himla svårt att förstå sig på allting, och det var det inte! Som van bussåkare blev jag nästan lite chockad över hur trevlig all personal på och runt flyget var. (Vad säger det om Vässtrafiks personal?)
 
Flyga var hur som helst roligt vilket känns skönt eftersom det blir mycket av den varan den närmsta tiden! Under den första sträckan, Landvetter - Arlanda, var jag helt fascinerad av molnen, men blev trött i ögonen av det starka ljuset så jag skulle bara blunda lite... När jag öppnade ögonen nästa gång landade vi på Arlanda! Det är jag i ett nötskal det! Kan somna i vilken situation som helst :) 
 
När jag kom fram till Östersund frös jag nästan ihjäl med en skillnad på kanske 10 grader, vill inte ens tänka på hur det kommer kännas när jag kommer från Sydamerika till norra Sverige mitt i vintern... Anyway.. Nu försöker jag bara ta det lugnt och koppla av (vilket inte alls är svårt när det finns absolut ingenting att göra..) och ta vara på den sista tiden i Sverige och med familjen innan jag ger mig av! 
I Mörsil är det dött som vanligt!
Lite Molly-mys.. Ibland är det värt en allergisk reaktion! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: