The coolest thing I've ever heard

Fullt upp med livet just nu! Skola med allt vad det innebär, julen som närmar sig med stormsteg och allt vad det innebär och dessutom flyttar jag till Göteborg om lite drygt en månad! Galet! Hur hände det? Bra tajming och lite tur.. :)
 
Jag bara måste dela med mig av den här versionen på Jason Derulos Talk Dirty som går på repeat hemma hos mig just nu. Han berättar i ett annat klipp att han ibland, när han skapar musik, inte lyssnar på radion för att det han skapar ska vara något helt nytt och så att "the experimentation is real... Using the saxofon in 2014..." och jag  älskar honom för det! Det han gör är inte som något annat - det är nytt! Och detta är något av det absolut coolaste jag någonsin hört! Saxofonen ger mig rysningar! :)
 
By the way har jag ingen aning vad som hänt med menyn på min blogg, varför den hoppat ner längst ner (för det är väl inte bara för mig?) och jag har verkligen gjort allt jag kan för att fixa det men det går inte! 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: