Three strikes, I'm still yours

Det var länge sedan jag längtat efter en sovmorgon som jag gjorde igår. Gick och la mig redan strax efter nio och har sovit i ca. 12 timmar och jag är så glad att jag slipper gå utanför dörren idag för nu har det snöat igen! Igår var det dock sol hela dagen, måste varit den finaste dagen sedan jag kom tillbaka till Sverige! :)
 
I söndags bokades det tågbiljetter, hotell i Stockholm och biljetter till Jason Derulos Tattoos world tour och jag är så glad! Jag och världens sötaste lillasyster, vi kommer ha så roligt! ♥
Källa
 
I onsdags respektive igår började jag på Zumba och Yoga (ja, jag har gått en gång på båda, det är ju en "början".. :)) och framför allt Zumban var mycket roligare än väntat! Hade dock aldrig gått utan allt tjat, men egentligen är det perfekt för mig som vill göra något men aldrig skulle betala dyra pengar för att gå på gym då jag tycker det är riktigt tråkigt och inte har självdiciplin nog att träna hemma. Detta är gratis för kommun-anställda och så länge kollegorna är med så är det kul! Känns bra i kroppen med! :)
 
Idag ska jag ha en sån där "ful-dag". Ska som sagt inte gå utanför dörren, så då är det okej att skrota runt osminkad och med otvättat hår. Tänkte försöka göra en ny design till min blogg, börjar tröttna på den jag har... Och såklart - massa Jason Derulo! :D

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: