Mitt 2013!

Här kommer min årliga sammanfattning bestående av 30 frågor :)
 
1. Gjorde du ågot i år som du aldrig gjort förut? Ja, en helt fantastisk resa!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inga nära vänner.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Underbara Ecuador! ♥

6. Är det något du saknar från år 2013 som du vill ha år 2014? Kan inte komma på något alls!

7. Vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 22 juli, 31 augusti och mina tre månader som volontär.

8. Vad var din största framgång 2013? Att jag vågade!

9. Största misstaget? Har gjort en del saker jag kan ångra lite, men allt är något jag kan dra nytta av och som lärt mig något till nästa gång.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget värre än någon förkylning, som vanligt. Sedan att jag ramlade i en trappa, slog huvudet i mitt vitrinskåp ett antal gånger och ramlade över ett kompostgaller så jag knappt kunde gå ordentligt på en vecka är ju en annan historia! :)

11. Bästa köpet? Flygbiljetten till Ecuador! 

12. Vad spenderade du mest pengar på? Trots att hela vistelsen i Ecuador blev betydligt billigare än jag räknat med, så är det nog ändå det jag spenderat mest pengar på i år då jag resten av året ägnat mig åt att spara pengar inför resan :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla gånger jag slagits av hur fantastiskt underbart livet är!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Darte un beso med Prince Royce är klockren!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare! :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vill inte ändra på en sak!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit folk irritera mig..

18. Hur tillbringade du julen? I Vinterland med familjen :)

19. Blev du kär i år? Ja.. :)

20. Favoritprogram på TV? Har jag överhuvudtaget tittat på tv i år? Haha.

21. Bästa boken du läste i år? Minns inte.

22. Största musikaliska upptäckten? Det sitter väl mest i minnena men har aldrig lyssnat på salsa, reaggeton och bachata förut.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Firade lite med familjen som anlände till västkusten samma dag och spenderade kvällen med underbara, fina vänner på Uddevalla kalaset ♥

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inget alls!

25. Något du önskade dig men inte fick? Kan hända, men allt har en mening.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? "Djungely!"

27. Vad fick dig att må bra? Familjen, fina vänner, underbara människor, söta barn, sol & värme, fantastisk natur och livet! :)

28. Vilken kändis var du mest sugen på? Ja, jag planerade ju att gifta mig med Rihanna i somras...

29. Vem saknade du? Mina älskade där hemma, vänner och mina vårdtagare.

30. De bästa nya människorna du träffade? Alla fantastiska Ecuatorianos, mina fina grannar i "la casa de Vilma" och alla andra underbara människor jag stött på under min resa.

/Anna

Postat av: Mamma

Fint skrivet. Sitter med ett leende på läpparna när jag läser.

2014-01-03 @ 23:56:02
Postat av: Frida

Men bra ser fram emot bröllopet ;) kan du fråga henne om jag kan få en flaska av hennes senaste parfym, den luktar riktigt gott :)

2014-01-17 @ 07:53:03
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: