I know it sounds crazy, but dreams are coming true

Var lite smått uttråkad ikväll så jag tryckte på min "Old-playlist" på Spotify - en spellista där jag lägger all musik jag tröttnat på och inte orkar lyssna på dagligen längre. Har dock väldigt svårt för delete-knappen, därför sparar jag allt. Väldigt roligt att, t.ex. under dagar som denna, sätta sig och lyssna på gammal musik som man älskade en gång i tiden :) 
 
Bland annat kom Coming True fram. Vinnarlåten i Idol 2004. Visserligen "tillhör" låten Daniel, men jag har aldrig lyssnat på något annat än Darins version. Jag blir så djupt berörd av musiken jag älskar och blev nostalgisk som bara den! Tänka sig att det redan gått TIO år sedan Darin slog igenom och rotade sig djupt i våra hjärtan ♥ 
Källa
 
När jag någon gång får barn, och dom blir vuxna, ska jag tvinga dom att svära på sina liv att dom ska se till så att jag får tillgång till "min" musik när jag blir gammal och dement. På det kommer jag leva tills jag blir minst 150 år gammal ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: