No one told me what I could be, now I'm walking on air

Woho, nu har jag Internet igen! Min fria månad på det jag hade tog slut, och det nya jag skaffade skickade mupparna på Com Hem fel och jag fick ett meddelande att jag skulle hämta det på OK i Mörsil... Men nu! Med en instruktionsbok för idioter lyckades jag även få igång det själv!
 
Veckan har varit upp-och-ner. Vaknade klockan fyra i måndags morse, drömde så sjuka drömmar så jag orkade inte mer när jag väl vaknade. Sjukt trött dag var det... Och idag skulle jag jobbat kväll, men tänkte igår kväll att "nu ringer dom säkert i morgon och frågar om jag kan ta dagen istället". Synsk? Vet inte men så blev det i alla fall :)
 
Är hur lycklig som helst för igår kom mina nya hörlurar på posten och dom är så fina och så jag! 
Gotta love it :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: