Tell them other girls they can hit the exit

Förra veckan började med att jag vaknade klockan fyra på morgonen och slutade med att jag försov mig... Den här veckan har dock varit betydligt bättre! Har känt mig väldigt nöjd gällande flera olika saker och det är en skön känsla :)
Igår kväll var det middag på Harrys med Kommunal, Folksam och några fina kollegor. God mat var det (gratis är alltid gott!) och trevligt hade vi!
 
Mitt projekt med att måla om min sovalkov, som jag haft i tankarna ganska länge, har jag skridit till verket med nu. Beställde först hem några färgprover, och när jag valt färg beställde jag hem allt jag behöver och fick det levererat ända in i hallen i tisdags, och då började jag med att tvätta, slipa, fylla igen hål, tejpa osv. Hann inte längre än så innan det blev mörkt men idag har jag målat! Är inte mycket att visa just nu, det är fortfarande bara vita väggar i ett tomt rum, men tanken är att det ska vara vitt (och inte fult vitt som det var innan) med en fondvägg i den här färgen:
Praktiskt taget alla som haft något att säga om färgen har sagt att "blått är en kall färg, bättre med grönt." Mensom jag lärt mig är blått lugn och harmoni, vilket ju passar bra där man ska sova, tycker jag. Och hur kan blått som en klarblå himmel en fin sommardag vara kallt liksom? ;)

Postat av: Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin kväll! :)

2014-03-25 @ 21:31:27
URL: http://frokenkalmar.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: