Who can blame me when I just wanna make you smile?

Sitter på tåget just nu på väg till Göteborg för att påbörja den andra skolveckan och tänkte dela med mig av den, enligt mig, grymmaste låten just nu. Blir alltid glad när jag hör den och dansar fram längs gatorna ;)
 
Det rätt dött på musikfronten för övrigt för min del just nu vilket känns lite jobbigt. Jag har inga såna där riktiga "cravings" - någon utav mina stjärnor måste göra nånting nytt snart! Jag hoppas lite på Rihanna och en världsturné. Eller Darin.. Derulo är i och för sig också varmt välkommen tillbaka till Sverige nu när han gjort sig ett namn med sin Wiggle ;)
 
Men just nu; Classic!  

Postat av: Birgitta Ekstrand-Ohlsson

Hur verkar det i nya skolan då? Jag hoppas att det inte blir för jobbigt att pendla. Om det kan hjälpa så är du välkommen att sova här ibland om du vill. :)

Svar: Det verkar bra, känns roligt och spännande! :) Tack, jag ska ha det i åtanke :)
Anna

2014-09-09 @ 16:07:39
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: