Mitt 2014!

Här kommer min årliga sammanfattning bestående av 30 frågor :)
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Målat om hemma helt själv!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga löften att varken hålla eller bryta ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. 

4. Dog någon som stod dig nära?
På sätt och vis nära, ja.

5. Vilka länder besökte du? 
Inte lämnat Sverige alls. 

6. Är det något du saknar från år 2014 som du vill ha år 2015? 
Någon trevlig resa hade väl suttit fint :)

7. Vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
2 mars; Jason Derulo i Stockholm med min älskade lillasyster ♥

8. Vad var din största framgång 2014?
Fick fast jobb, kom in på kurserna jag ville läsa och har hittills lyckats bra och lyckats få en lägenhet i Göteborg!

9. Största misstaget? 
Jag gör väl aldrig några misstag ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Som vanligt inget värre än någon förkylning, och en lätt stukad fot veckan innan julafton.

11. Bästa köpet? 
Är supernöjd med allt jag köpt till mitt hem; köksbord och stolar, tavlor, allt mys inklusive målarfärg, ljusslingor m.m. till sovalkoven :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat och boende skulle jag gissa.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Töntigt jag vet men Derulo har bidragit med mycket glädje i år :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? 
I stort sett alla Derulos låtar men framför allt Wiggle, Ridin' solo och den där supercoola, störtsköna aukustiska versionen av Talk Dirty som jag la upp för några veckor sedan och också All of me med John Legend och Darins All our babies som inspirerar mig galet mycket!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Började nog ledsnare fortsatte nog minst lika glad!

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Ingenting skulle jag vilja säga! :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Lyssnat på folks skitprat.

18. Hur tillbringade du julen? 
Med familjen ♥

19. Blev du kär i år? 
Möjligtvis i Derulo ;)

20. Favoritprogram på TV? 
Jag har knappt tittat på tv utan upptäckt Netflix och nördat alltifrån The walking dead till Vänner och New girl.

21. Bästa boken du läste i år? 
Torka aldrig tårar utan handskar, alla tre!
 
22. Största musikaliska upptäckten? 
Tror ni kan gissa :P

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Badade och var på Uddevalla-kalaset och skakade rumpa till latino-musik! :)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Nästan inte något tror jag!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Har fått mer än jag vågat önska. 

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2014? 
Mindre "jobb" och mer "jag".

27. Vad fick dig att må bra?
Fina vänner :)

28. Vilken kändis var du mest sugen på? 
 
29. Vem saknade du? 
Familjen ♥

30. De bästa nya människorna du träffat? 
Många nya fina vänner, bland annat från skolan :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: