You're dancing on the stars

Hejsan svejsan! Idag har jag jobbat (as usual) och nu har jag fått fler extratider i veckan så nu blir det 7 dagar på raken igen! Men de två sista dagarna är kvällar, så då får jag ju i alla fall sova. Har lessnat riktigt ordentligt på att gå upp klockan 5 på morgonen nu, det är inte alls roligt. Kanske har något med mörkret att göra? Och jag bävar för den dag då det är vitt utan för fönstret på morgonen! Jag hoppas det är en ledig dag så jag slipper gå upp då..

Jag har varit och köpt mig en ny hårfön idag! Min gick sönder förra veckan, och jag klarade mig inte ens i en vecka utan att bli helt desperat. Det är mission impossible att försöka få mitt hår att se bra ut när det självtorkar. Jag hatar när det blir platt!
111017
Welcome to my life, Mr. Coline!
Köpt på Clas Ohlson :)

Nu ska jag göra ny kanelmüsli (som jag skrev om här), den är slut! :(
Posted by Anna

Postat av: THERÉSE

SV: Vad gullig du är, tack så mycket! :)



Oj, 1000% lät mycket :O Det viktigaste är nog att man balanserar kosttillskotten med annat också, det tror jag är något vi kan glömma bort ibland och just därför blir det livsfarligt för vissa.



Varma kramar :)

2011-10-17 @ 18:23:17
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Sveriges yngsta bokblogg / Elin

Re: Ja men precis, innan Julia började prata om den hade jag aldrig hört talas om den faktiskt!

2011-10-17 @ 21:44:23
URL: http://loobook.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: